Ny opdatering af Lejetjek+, referenceejendomme og nye listefunktioner

Vi har lyttet til jeres feedback og kan nu løfte sløret for nogle helt nye features, som blandt andet indeholder en opdatering af Lejetjek+ og referenceejendomme, men også features der gør vores liste funktion bedre og nemmere at navigere i.  

Skaf konkrete Lejekontrakter

Vi har lavet en ny opdatering til Lejetjek+, hvor du kan anmode om konkrete, anonymiserede lejekontrakter, man kan bruge som referencer til din investeringscases eller hvis du repræsenterer en udlejer i huslejenævnet.  

Anmod om Lejekontrakter i Estaid
Sådan fungerer det:
  • Gå ind på en ejendom i Estaid, og klik på Lejetjek+ knappen.

  • Tryk dernæst på den øverste knap ”anmod om kontrakter” og godkende anmodningen.

  • Kort efter bliver du kontaktet af EjendomDanmark, hvor du skal oplyse hvilken type kontrakt, du leder efter.  

  • EjendomDanmark finder herefter relevante kontrakter og får godkendelse af ejer til at videresende kontrakten anonymt.

  • Du vil du modtage de godkendte kontrakter efter senest 10 arbejdsdage

Denne feature er kun tilgængelig med Lejetjek+.

Referenceejendomme: Vægtede arealer  

Når man fremsøger referenceejendomme, får man nu også et vægtet areal på alle dine resultater.

Vægtede arealer i Estaid

De vægtede arealer bliver beregnet ud fra samme formel, som vurderingsstyrelsen bruger, hvilket også er de arealer, der lægger til grund for vores beregning af kvadratmeterpriser.

Adgangsrettigheder til lister

Hvis man har brug for at bestemme hvem der har adgang til ens lister – fordi de indeholder fortrolige informationer, har man nu mulighed for at redigere adgangsrettigheder til de lister man arbejder med. Med denne feature kan man selv bestemme hvilke kolleger, der får adgang til specifikke lister.

Adgangrettigheder til lister i Estaid

Når du opretter en liste, kan du selv vælge, om den skal deles med hele organisationen, udvalgte kollegaer eller blot dig selv. Det smarte ved denne feature er at du selv kan vælge hvem du vil dele dine lister med, og du behøver ikke dele fortrolige ting med alle i din organisation.  

Du kan også give andre administratorrettigheder til din liste. Administratorer er de eneste, der har adgang til at tilføje/fjerne medlemmer til listen, slette listen og opdatere listens beskrivelse.  

Nyt overblik over dine liste – Board view.

For yderligere at gøre dit arbejde med lister nemmere og mere overskueligt, har vi udviklet en ny måde at arbejde med listerne på, nemlig board view.

Måden du skifter din liste til at vises i board view, er ved at klikke på knappen board, som vist nedenfor.

Board view i Estaid

Med board view har du mulighed for at se dine lister i et procesoverblik. Du kan selv oprette forskellige stadier, hvorefter du kan rykke dine ejendomme rundt i de forskellige stadier, alt efter hvor langt I er med jeres projekt.

Hvis du og dine kollegaer f.eks.  arbejder med mange ejendomme sideløbende, og gerne vil have et overblik over, hvor langt i er nået i processen, kan I med fordel oprette et board view, så I altid kan følge med i, hvor langt jeres projekter er.

Log ind og se de nye funktioner allerede nu!